رها كوچولورها كوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

رها عشق مامان و بابايي

اتوقوس

1391/9/29 14:39
نویسنده : مريم
65 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز مراسم تشييع پيكر 6 شهيد دفاع مقدس در بوشهر بود كه منم بعد از اينكه دختري رو بردم مهد توي مراسم شركت كردم اونجا بودم كه از مهد بهم زنگ زدند كه قراره به مناسبت يلدا از بچه عكس بندازيم منم رفتم خونه و لباسهاي رها رو با خودم بردم و كلي خوش تيپش كردم و دختري با ژست و فيگور قشنگش چند تا عكس انداخت . وقتي بر مي گشتيم خونه بازم طبق معمول دختري بهونه گرفت كه مي خوام سوار اوتوقوس بشم منم ماشينو جلوي در خونه پارك كردم و با هم رفتيم سوار اتوبوس شديم و كلي مسير رو گشتيم آخراش ديگه خسته شده بود و مي گفت مامان بريم خونه خدا رو شكر دخترم به آرزوش رسيد بالاخره شبم با بابايي و عمو عادل رفتيم نمايشگاه كتاب و چند تا كتاب واسه ي دخترم خريدم فقط نبودين ببين دختري چطور توي محوطه مي دويد و شادي مي كرد 

مادر اميدوارم هميشه شاد باشي و از ته دل بخندي 

خيلي دوست دارم عزيز دلم نفسم زندگيم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)