رها كوچولورها كوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

رها عشق مامان و بابايي

مسافرت شهریور 92

امسال به دلیل مشغله کاری قرار شد یه مسافرت یک هفته ای به شهرکرد ،ویلای چادگان و بانه داشته باشیم . صبح جمعه ما از بوشهر حرکت کردیم و ناهار رو با خاله زهره و همسرش و خاله مینا توی یکی از پارکهای یاسوج خوردیم شب شهرکرد خوابیدیم و صبح شنبه یه سر به بازار شهرکرد زدیم بعد واسه ناهار هم به پل زمانخان رفتیم ساعت 4 خاله نرگس زنگ زدند که جلوی هتل هستند و ما هم خودمون رو سریع بهشون رسوندیم آخه یاسمن مسابقه کشوری تکواندو داشت و صبح شنبه از یزد برگشت که به محض رسیدنش به شیراز با خاله مرجان به سمت شهرکرد حرکت کرده بودند خلاصه همینجور که دور هم نشسته بودیم چای می خوردیم آقا بهزاد پیشنهاد داد که بریم شمال از طرفی منم دوست داشتم که حتما یه سر  به بانه ...
18 شهريور 1392

اولين سفر زيارتي به مشهد مقدس با رها خانمي

سلام سلام سلام  ما از مشهد برگشتيم  جاي همه خالي بود  پنجشنبه25 آبان ساعت 7:30 صبح من و بابايي به همراه دختر گلم رها خانم رفتيم كازرون تا با باباحاجي و مامان جون و خاله جون مينا بريم مشهد مقدس . ناهار رو شيراز خونه خاله جون نرگس خورديم شب را دريزد (مهمانسراي اداره ) خوابيديم . با اينكه سازمان هواشناسي پيش بيني بارندگي كرده بود ولي خوشبختانه اصلا به بارندگي نخورديم و هوا كاملا خوب بود و كلي كيف كرديم . جمعه شب رسيديم هتلي كه بابا از طرف اداره رزرو كرده بود . صبح همگي رفتيم حرم . دختري اصلا آروم نبود و همش مي گفت بريم دد اصلا نذاشت يه زيارتنامه را درست و حسابي بخونم ولي خيلي خوشحال بودم كه خداوند يه دختر ناز و ...
15 آذر 1391

مسافرت تابستان

اولين سفر به اصفهان با رها در 30 مرداد 91 29 مرداد ماه امسال كه مصادف با عيد فطر بود  منو بابايي و رها  کوچولو که داره دیگه بزرگ میشه و الان 2 سال و 1 ماهشه  تصمیم گرفتیم  از فرصت استفاده کنیم و یه مسافرت 5 روزه با ماشین به اصفهان داشته باشیم. قبل از سفر  تلفن جاهای دیدنی رو پیدا کردم  و تماس گرفتم ببینم که چه روزهای باز هستن محض اطلاعتون منار جنبان همیشه بازه  باغ پرندگان همیشه بازه و چهل ستون روزهای عزاداری بسته است موزه ها روزای عزاداری بستم و مسئله ای که خیلی جالیه کلیسا وانک روزهای عزاداری و جمعه ها و تعطیلات رسمی بسته است   خلاصه  روز شنبه بعد از ظهر ساعت 3 رفتم خونه و شروع كردم ب...