رها كوچولورها كوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

رها عشق مامان و بابايي

کمک به مامان

1393/9/10 13:53
نویسنده : مريم
122 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دخملی کلی تو کار خونه بهم کمک کرد . همه مبلها رو دستمال کشید و یخچالها رو هم تمیز کرد . الهی من دورش بگردم خانمی شده واسه خودش با کلی هیجان دستمال می کشید و هی می پرسید مامان شما به کمک من نیاز داری؟می خوای من بهت کمک بدم ؟ دیگه چیکار داری که من واست انجام بدم

خدایا به خاطر نعمتی که بهم دادی ازت ممنون . آرزو می کنم دخترم همیشه صحیح و سلامت باشه و بهترینها نصیبش بشه .

الان حدود یک هفته است که فرشته توی اتاق خودش می خوابه البته من باید اونجا بخوابم وقتی خوابش برد میرم اتاق خودم که معمولا دیگه بیدار نمیشم و همونجا می مونم . چشمک

وقتی بهش میگم واسم آب بیار یه کوچولو ته لیوان میریزه میاره (بار اول خندیدم به این قضیه حالا هی تکرار می کنه که من بخندم )

جدیدا اسم پیش دبستانی رو درست تلفظ می کنه . محبت

کلاس اسکیت رو خیلی دوست داره . بعد از کلاس منو با خودش می بره و تمام کارهایی که تو کلاس انجام دادند واسه من تکرار می کنه و کلی توضیح میده و ذوق می کنه .خندونک

این روزا علاقه زیادی به آدامس پیدا کرده ورشکستمون کرده از بس ادامس خریدیم خاله ها هم وقتی میان خونه غیر ممکنه آدامس با خودشون نیارن . اگه یادشون بره مجبورن برن بخرن و برگردند . خنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)